Məhsul sahibi

Daimi Tam gün

İş haqqında

Görəcəyiniz işlər:

  • Məhsulların ümumilikdə uğur qazanması üçün prosesə rəhbərlik etmək;
  • İstifadəçiləri müşahidə etmək, araşdırmaq, təhlil etmək və onlarla əlaqə yaratmaq;
  • İstifadəçilərin tələblərini öyrənmək və onları qeyd etmək;
  • Məhsul ilə bağlı tələbləri və əngəlləri aşkarlamaq üçün bir neçə komanda ilə əməkdaşlıq etmək;
  • Yeni təkliflər hazırlamaq;
  • Tələblər və yekun materialları proqramçılarla müzakirə etmək;
  • Məhsullarla bağlı yerinə yetirilməmiş işlərin siyahısını tərtib etmək, yeniləmək və prioritetləşdirmək;
  • Hər bir tapşırıq ilə bağlı qəbul meyarlarını müəyyən etmək;
  • Qəbul testlərini tərtib etmək;
  • Tələbləri açıq şəkildə komandaya izah etmək;
  • Maraqlı tərəflərlə birlikdə məhsulun satışa buraxılmasının planlaşdırılması prosesini sürətləndirmək;
  • Tapşırıqların planlaşdırılması ilə bağlı iclasda iştirak etmək;
  • Maraqlı tərəflərlə əlaqə yaratmaq və bu əlaqələri davam etdirmək;
  • Məhsullarla bağlı gedişatı izləmək və qiymətləndirmək;
  • Məhsulun hazırlanma prosesində hərtərəfli şəkildə istiqamət verməklə proqramçı və dizayner komandalarına rəhbərlik etmək;
  • İstifadəçi məmnuniyyətini artırmaq üçün faydalılıq barədə araşdırma və tədqiqatları məhsulla bağlı tələblərə daxil etmək .

Bizim üçün uyğun namizəd:

  • Bank işi və digər müvafiq layihə işi üzrə minimum 2 il təcrübəyə və ya bank işi barədə dərin biliklərə;
  • Tələblərin toplanması, informatika, məlumatların analizi və ya proqram təminatı sahəsində təcrübəyə;
  • Proqram təminatının hazırlanması prosesi barədə biliklərə;
  • “Agile” metodologiyaları üzrə təcrübəyə (arzuolunandır);
  • Danışıqlar aparmaq və liderlik üzrə güclü bacarıqlara;
  • Komandada və fərdi şəkildə işləmək bacarığına;
  • Güclü təhlil və riyazi bacarıqlara;
  • Strateji və taktiki düşüncə qabiliyyətinə;
  • İşə yüksək enerji və həvəslə yanaşmaq, ətrafındakı insanlara təsir göstərmək qabiliyyətinə;
  • Komandada səmimiyyət formalaşdıraraq rahat və effektiv iş mühiti yaratmaq qabiliyyətinə sahibdir.