Görəcəyiniz işlər:
- Agile metodologiyası ilə çalışan sahələrin təkliflərinə çevik qərarların verilməsi;
- Bankçılıqda informasiya texnologiyaları üzrə qabaqcıl təcrübələri öyrənərək strateji təşəbbüslərin və metriklərin formalaşdırılmasında dəstək olmaq və onların icrasının təmin edilməsi istiqamətində dəstək vermək;
- Təşəbbüslərin vaxtında və keyfiyyətlə icrasına nəzarət etmək, onlara sahiblik edən struktur bölmələrinə icra ilə bağlı dəstək göstərmək;
- Strategiyanın icrası zamanı zərurət yarandığı təqdirdə kənar məsləhətçiləri cəlb etmək və onlarla yaxından çalışmaq;
- Xüsusi hallarda müəyyən təşəbbüslər üzrə sahibliyi öz üzərinə götürmək və təşəbbüslərin icrasına görə məsuliyyət daşımaq;
- Strategiya üzrə görülmüş və icrada olan təşəbbüslər barədə rəhbərliyə hesabatlar və təkliflər vermək.
Bizim üçün uyğun namizəd:
- Ali təhsilə (Xarici təhsil və ya beynəlxalq sertifikatklar arzuolunandır);
- Rəqəmsal sahəsi üzrə ən azı 2 il iş təcrübəsinə;
- Yaxşı səviyyədə MS Office proqram biliyinə;
- Xarici dil biliyinə (İngilis dili mütləqdir, rus arzuolunandır);
- Data əsasında nəticə çıxarma, problem həll etmə və araşdırma bacarıqlarına;
- Yüksək təqdimat və ünsiyyət qabiliyyətinə;
- Yüksək Kommunikasiya, vaxtın idarə edilməsi, komandada iş bacarıqlarına malik olan
- Beynəlxalq sertifikatlara (İTİL, PMİ ACP və s.) və Xarici dil biliyi üzrə sertifikatlara (IELTS, TOEFL, Duolingo) (üstünlükdür) sahib olan şəxsdir.