Görəcəyiniz işlər:
- Təhkim olunmuş gecikmə qruplarına gündəlik zənglərin olunmasının təşkili;
- Müştərilərlə danışıq nəticələrinin mövcud sistemdə düzgün qeydiyyatının aparılması və qeydlərin düzgünlüynə görə məsuliyyətin daşınması;
- Müştərilərlə danışıq zamanı şəxsi münasibətlərə yol verilməməsi, korporativ mədəniyyətin qorunub saxlanması;
- Zənglərin keyfiyyətli və ödəniş olunması istiqamətində təhrikedici üslubda təşkili;
- Birbaşa tabeliyində olan rəhbərə gündəlik fəaliyyətinin statistik hesabatlarının təqdim edilməsi.
Bizim üçün uyğun namizəd:
- İqtisadiyyat və ya hüquq istiqaməti üzrə ali təhsili olan;
- Aktiv kommunikasiya bacarığı olan;
- MS Office proqramlarında yüksək səviyyədə işləmək bacarığı olan şəxsdir.