Görəcəyiniz işlər:
- Satınalmanın həyata keçirilməsi ilə bağlı olan tapşırıqların prosedurun tələblərinə uyğun olaraq həyata keçirilməsi;
- Tender və kotirovkaların həyata keçirilməsinin təşkili və tələb olunan sənədləşmə işlərinin aparılması;
- Tədarükçü şirkətlərdən qiymət təkliflərinin alınması , təkliflərin müqayisəli təhlilinin aparılması və optimal təklifin rəhbərliyə təqdim edilməsi;
- Aparılan əməliyyatların reyestrinin aparılması;
- Mal/xidmət alışı həyata keçirildikdən sonra işləri təhvil verən tədarükçünün qiymətləndirmə prosesinin həyata keçirilməsi.
Bizim üçün uyğun namizəd:
- Ali iqtisadi təhsilli (CİPS sertifikatının olması arzuolunandır);
- Azərbaycan, rus və ingilis dillərini yüksək səviyyədə bilən;
- Satınalma sahəsində ən az 4 il iş təcrübəsinə sahib;
- IT sahəsi üzrə satınalma təcrübəsi olan namizədlərə üstünlük veriləcək;
- MS office proqramlarını əla səviyyədə bilən;
- ERP ilə bağlı təcrübəsi olan;
- İnduktiv və analitik təhlil bacarığına sahib;
- Problemləri həll etmə bacarığına malik;
- Layihələrin idarə olunması bacarığına sahib olan.