Görəcəyiniz işlər:
- Yeni kiçik və mikro sahibkarları banka müştəri kimi cəlb edilməsi;
- Potensial müştərilərdən bank məhsulları üzrə sifarişlərin qəbul edilməsi və satışın həyata keçirilməsi;
- Mövcud müştəri portfelini idarə etməsi, müştərilərə bu seqmentə aid bütün növ bank məhsullarını satması;
- Müştərilərin ehtiyaclarını müəyyən edərək, onları müvafiq bank xidmət və məhsullarına dair məlumatlandırılması;
- Müştəri müraciətlərinin aidiyyatı struktur bölmələr tərəfindən icrasının təmin edilməsi;
- Görülmüş işlər üzrə hesabat verilməsi;
- Müştəri sorğularını bankdaxili strukturlarla koordinasiya edilməsi, əməkdaşlıq və müraciət zamanı prosesin təqib edilməsi, yarana biləcək problemlərin həllinə dəstək olunması;
- Təyin edilmiş rüblük və illik hədəflərə çatmaq üçün lazımı işlərin görülməsi;
- Komandanın fəaliyyətindən irəli gələn digər vəzifələrin icra edilməsi;
- Bank fəaliyyəti ilə bağlı qüvvədə olan hüquqi normalara riayət edilməsi, bankın korporativ dəyərlərinin mənimsənilməsi və müştərilərə xidmətin bu çərçivədə həyata keçirilməsi;
- Müştəri məmnuniyyətinin əldə olunmasına çalışaraq daha yaxşı xidmətin təşkili məqsədilə təkliflərin hazırlaması;
- Filial və şöbələrdən daxil olan müraciətlərin qəbulu və icra olunması.
Bizim üçün uyğun namizəd:
- Maliyyə, menecment və ya iqtisadiyyat istiqaməti üzrə ali təhsilə;
- Kiçik biznes və mikro müştərilərlə iş sahəsində minimum 2 il təcrübəyə;
- MS Office biliklərinə;
- Azərbaycan dili mükəmməl səviyyədə (rus və ingilis dili arzuolunandır) olan;
- Yüksək səviyyədə ünsiyyət qurmaq və satış bacarığına;
- Maliyyə hesabatlarını təhlil etmə bacarığına;
- İnnovativ, yeniliklərə açıq, komandada işləmək bacarığına və müştəri yönümlü yanaşmaya sahib olan şəxsdir.