Strategiya ofisinin baş mütəxəssisi

Daimi Tam gün

İş haqqında

Görəcəyiniz işlər:

  • Bankın inkişaf strategiyası çərçivəsində tamamlanmış layihələrin (milestoneların) qiymətləndirilməsini həyata keçirmək;
  • Aparılmış qiymətləndirmənin nəticələrinə dair təqdimat hazırlamaq;
  • Bankın strateji və əməliyyat planın icrası üzrə aidiyyatı strukturlara sorğular göndərmək;
  • Bankın inkişaf strategiyasına daxil olan metriklərin icrasının izlənilməsində iştirak etmək;
  • Bankın inkişaf strategiyasının hazırlanması və yenilənməsində iştirak etmək;
  • Bankın daxili və xarici mühiti ilə bağlı məlumatların hazırlanmasında iştirak etmək;
  • Kənar şirkətlər tərəfindən sorğuların aparılmasında iştirak etmək;
  • Departament üzrə audit müşahidələrindən irəli gələn tədbirlərin icrasının izlənilməsində iştirak etmək;
  • Departamentin illik büdcəsinin formalaşdırılması və icrasında iştirak etmək;
  • Xarici konsultant, requlyator, Bankın və onun törəmə müəssisələrinin layihələrin icrasında dəstək olmaq.

 

Bizim üçün uyğun namizəd:

  • Ali iqtisadi təhsilə (Xarici təhsil və ya beynəlxalq sertifikatklar arzuolunandır);
  • Rəqəmsal sahəsi üzrə ən azı 4 il iş təcrübəsinə;
  • Yaxşı səviyyədə MS Office proqram biliyinə;
  • Xarici dil biliyinə  (İngilis dili mütləqdir, rus arzuolunandır);
  • Data əsasında nəticə çıxarma, problem həll etmə və araşdırma bacarıqlarına;
  • Yüksək analitik təhlil bacarığı;
  • Yüksək Kommunikasiya, vaxtın idarə edilməsi, komandada iş bacarıqlarına malik olan