Xidmət və keyfiyyət şöbəsi üzrə kiçik mütəxəssis / mütəxəssis / aparıcı mütəxəssis

Müvəqqəti Tam gün

İş haqqında

Görəcəyiniz işlər:

  • Müştəri xidməti strukturlarında göstərilən xidmət və keyfiyyəti ölçmək və qiymətləndirmək;
  • Müştəri xidməti strukturlarının xidmət və keyfiyyət göstəricisi üzrə hesabatları hazırlamaq;
  • Müştəri xidməti strukturlarının məsafədən və yerində monitorinqləri aparmaq;
  • Əməkdaşlar arasında daxili davranış qaydalarına və müştəri xidmət standartlarına uyğun davranmadıqda bu halların araşdırılması və lazımi tədbirlərin görülməsi ilə bağlı təkliflər vermək;
  • Şöbə fəaliyyətinə dair görülmüş işlər barədə hesabatlar hazırlamaq;
  • Şöbəyə daxil olan ərizə, şikayət və təklifləri araşdırmaq və onların həlli istiqamətində işlər aparmaq;
  • Əməkdaşların işinə nəzarət etmək, qiymətləndirmək;
  • Əməkdaşların  təlim ehtiyaclarını müəyyənləşdirmək və bu istiqamətdə təkliflər hazırlamaq.                                                                                                              

Bizim üçün uyğun namizəd:

  • Ali təhsilə;
  • MS Office proqramlarında sərbəst işləmək bacarığına;
  • Bank sahəsi üzrə minimum 2 il iş təcrübəsinə;
  • Azərbaycan və rus dillərində yüksək bilik səviyyəsinə;
  • Komandada iş bacarığına;
  • Araşdırma və analitik düşünmə bacarığına;
  • Təqdimatların hazırlanması bacarığına sahib olan şəxsdir.