Məhsul marketinqi ekspert mərkəzinin Baş mütəxəssisi (Performance istiqaməti üzrə)

Daimi Tam gün

İş haqqında

Görəcəyiniz işlər:

  • Bankın müəyyən olunmuş məhsullarının (kartlar, kreditlər, kampaniyalar, biznes məhsulları və s.) rəqəmsal kanallar (axtarış sistemləri, Google Display Network, sosial media platformaları, e-mail və mobil marketinq alətləri) vasitəsilə hədəf auditoriyaya effektiv şəkildə çatdırılmasını təmin etmək;
  • Meta, Google, TikTok, Apple Search Ads və digər platformalarda reklam kampaniyalarının qurulması, idarə olunması və optimallaşdırılması;
  • Google Analytics 4, Adjust və ya Appsflyer kimi analitika alətləri ilə kampaniya performansını izləmək və təhlil etmək;
  • Analitik nəticələr əsasında hesabatların hazırlanması və kampaniyaların optimallaşdırılması üçün tövsiyələrin verilməsi;
  • Google Tag Manager, Meta Pixel (o cümlədən CAPI), Facebook SDK və digər tracking alətləri ilə irəli səviyyədə işləmə bacarığına malik olmaq. Eventlərin qurulması və reklam optimizasiyası və remarketing üçün istifadəsi;
  • Reklam mesajları, vizuallar, placement və hədəf kütlə üzrə A/B testlərin qurulması, nəticələrin analizi və kampaniyaların optimallaşdırılması üçün qərarların verilməsi;
  • Bankın veb saytları və mobil tətbiqlərinin orqanik trafikini artırmaq məqsədilə SEO və ASO yönümlü optimallaşdırma işlərinin aparılması.



Bizim üçün uyğun namizəd:

  • Ali təhsil (İqtisadiyyat, Marketinq, Biznesin təşkili, Reklam, Rəqəmsal Marketinq və əlaqəli üzrə təhsil arzuolunandır);
  • Azərbaycan, ingilis dillərində mükəmməl səviyyədə danışıq və yazı bacarığına; Rus arzuolunandır
  • Marketinq sahəsi üzrə minimum 4 il iş təcrübəsinə;
  • Ofis proqramlarında sərbəst iş bacarığına;
  • Ünsiyyət və təqdimat bacarıqlarına;
  • Strateji düşünmək və problemləri həll etmək qabiliyyətinə;